Sosyal medya evlilikleri yıktı
01:52
6,462
Reddit
PANDEMİDE BOŞANMALARIN ARTTIĞI AÇIKLANMIŞTI. BOŞANMALARIN ALTINDA YATAN NEDENİN DE BU KEZ ŞİDDETLİ GEÇİMSİZLİK DEĞİL, SANAL ALDATMALAR OLDUĞU ORTAYA ÇIKTI...
Abone Olmak için Tıklayınız → showtv.tv/ANcO8B
Instagram Hesabı: instagram.com/showanahaber/
Facebook Hesabı: facebook.com/showanahaber
Twitter Hesabı: twitter.com/showanahaber

#ShowAnaHaber
#ShowHaber
#ShowTV

YORUMLAR
  • gece
    gece

    Desene bu sene avukata İyi para kazandı

  • gece
    gece

    Insanlar kafayı yemiş arkadaş ne yapacağı belli değil bir mahalle uyduruyorlar pandemi Mahallesi

  • Dilek 06
    Dilek 06

    Pandemi vs bahane, boş. Bir insanın meşrebinde aldatmak varsa her türlü aldatır.

    • gece
      gece

      Ayle öğle

  • Hakan Ceyhan
    Hakan Ceyhan

    Canları başka şeyler yemek istiyoorr😀😀

  • Yunus Topaloğlu
    Yunus Topaloğlu

    Sosyal medya insanların aldatma oranlarını arttırmaz,sadece aracı olur.İnsanların birbirini aldatma sebepleri en başından anlamlı ilişkiler kuramamaktır.

  • kuzenler çıldırdı
    kuzenler çıldırdı

    Laikliği savunan bir insanım geri kafalı yobazlar gibi konuşmak istemiyorum ama dogruyu soylemek zorundayim kadın nekadar özgürleşirse okadar ahlaksızlaşıyor.

  • orhan gesicioglu
    orhan gesicioglu

    Ben sizleri anlamiyom başka insanlarla ilişkiye giriyorsunuz sizlerde ne utanma War nede insanlık siz dewam edin oldunuzmu Allah'a nasıl hesap wereceksiniz onu düşünün ahiretde yemiyor yok ben sıkıldım onun için başkasıyla yazmaya başladım Allah sizlere ahiret günü çok yazdircak siz kafanızı yormayın Allah cezanisi werecek utanın nekadar ayıp birşey yapdiginiz haywanlar bile onu yapmıyor askıları yok ama sizlerden daha olgunlar siz dewam edin Allah hepimizi bekliyor ahiret günü gittikçe yaklaşıyor Allah'ın yolundan gitceginize şeytani kendinize dost etmişsiniz bakalım şeytan sizleri ahiret günü kurtakcakmi

  • Can Yaldız
    Can Yaldız

    Haberleriniz batsın insanları birbirine düşürüyorsunuz pandemıyle veya evde kalmakla ne alakası var evli insanların aklına soru işareti neden koyuyorsunuz yapacak olan adamda kadında dışarda da yapar evdede sanal falan bahane kadın karılını bilsin koca kocalını bılsin saygının sevgının oldugu bir evde Allahın izniyle ne sanal nede başka birşey kimsenin yuvasını yıkmaz yeterki eşler birbirine uyum saglasınlar güvensinler yapacak insan heryerde yapar saçma sapan haberlerle insanların aklına soru işareti vermeyin Allah kimseyi şeytana uydurmasın kimsenin yuvasına zeval acı dert ayrılık vermesin

  • Nuray Akgul
    Nuray Akgul

    Oturunda Allah rızası için namazınızı kılın kuran okuyun..evliliklerde yıkılır herşey altüst olur..

  • şma sonsuz
    şma sonsuz

    Once aldatma oda tatmin etmeyince cocuklara hayvanlara oda olmayınca baba kiz abi kardes buda midesizlige yetmeyince eşcinselliğe yönelip ve ne acı ki toplumu cok rahat ahlaktan uzaklaştırıyor lut kavimi gibi

  • Burhan Kircal
    Burhan Kircal

    Seven insan yapmaz abi bu bu kadar net!

    • Burhan Kircal
      Burhan Kircal

      @gece 👍

    • gece
      gece

      Ayle öğle

  • Handsome mt
    Handsome mt

    20 yıl evliler aynı evde değil mi biz buna namus diyoruz işte namus erkek kadın da olsa fark etmez

    • gece
      gece

      Ayle öğle bazıları namustan ne anlar

  • ayten Erman
    ayten Erman

    Allah iyilerle karşılaştırsın başkasına gidipde ortada kalmasınlar o zaman iş işten geçer ortada neler var öldürüp atan şiddet olayları soyup parasız bırakanlar sanala güvenilirmi neler dönüyor son pişmanlık fayda etmez

  • kartal Turan
    kartal Turan

    Sosyal medyanın pek âlakası yok. Bizim ülkedeki en çirkin kadına bile günde 10 kişi yürüyor egoları artıyor erkek beğenmeyip her seferinde çıtayı yükseltiyorlar. O yüksek çıtadaki erkeklerle aynı ortamda bulunamayacağı, aynı mesleği yapamayacağı, aynı mekanlara gidemeyeceği için o erkeğe "sosyal medya"dan ulaşıyor. Bu kadar basit. Ha gerçek hayatta bir kıza açılmaya cesareti olmayan ama günde 100 kıza sosyal medyadan yürümekten de geri durmayan erkekte zaten avcunu yalıyor. Onlar bu konunun dışında. Özetlemek gerekirse aldatan kadınlar kaliteli erkeklerle aldatıyor o erkeğede kendi isteğiyle gidiyor sosyal medyaya suçu atmayın. Seçen kadındır bunu unutmayın. :) Herkese bol şans.

  • Japan Admin
    Japan Admin

    Karılar Genelde Yoksul Erkekler istemiyorlar awk Zengin koca arama derdine Düştüler Kim Anlar ki Yoksulun Derdinden Birde evlenirken Hastalık ta Sağlıkta Söz Veriyorlar Çok bk Gerçekten

  • Ali Kaan Yardımcı
    Ali Kaan Yardımcı

    yaşasın laik Türkiye Cumhuriyeti 😠😠

    • Ali Tarık
      Ali Tarık

      @Yüzen Kaplan dostum ben burda verilen istatisligi paylaşıyorum afedersin de şeriat gelince herşey güzel olmuyo yani taciz tecavüz cinsel icerik izleme oranı azalmıyo onu demeye çalısıyorum 👍

    • Yüzen Kaplan
      Yüzen Kaplan

      @Ali Tarık git bi kisa sinse bak mia khalifayı ne yapalım ki madison ıvy varken

    • Ali Tarık
      Ali Tarık

      @Yüzen Kaplan mia khalifayı da trende sokanlar hristiyanyahudilerdir kesin tamam hocam daha da bişey yazmıyorum sizin dediginiz gibi olsun

    • Yüzen Kaplan
      Yüzen Kaplan

      @Ali Tarık müslüman ülkelerde böyle siteler yasak vpn ile girmen lazım vpn ile girince amerika rusya almanyaya bağlanıyor

    • pops babasının pipo sunun dumanı
      pops babasının pipo sunun dumanı

      @Ali Tarık eeuehwjwjwjj

  • komık actıon
    komık actıon

    Saatlerce telefonlarda, televizyonda zaman geçiririzde. Birisi deseki kalk 1 sayfa kur'an oku, namaz kıl dese, günde 1 saat bile sürmeyen 5 vakit namaz kılmayız ama, saatlerimizi gereksiz şeytanın sevdiği şeylere harcarız. Unutmadan şeytanın en çok sevdiği, yuvaların yıkılmasıdır. Rabbim geç olmadan uyanmak nasip etsin.

    • Zerrin Enver
      Zerrin Enver

      Ağzına sağlık

  • ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ
    ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ

    Bence aldatmadan değil de tiktok, kadınların IQ seviyesini baya düşürdü.Kadınları çekici yapan akılları aslında.Yitirince geriye başka bişi kalmadı.

    • ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ
      ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ

      @Ela Nur yalan söylüsyosun sen güzel birisin.Güzel özgüveniyle yazdın

    • ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ
      ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ

      @Ela Nur 😂😂

    • ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ
      ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ

      @Ela Nur haklısın.Dinimize baktığın zaman , kadının iyi bir şekilde örtünmesi emredilmiştir.Erkeğin de namahremi olmayan kadına 2. bakışı haramdır.Ben bir erkeğim, delikanlı gibi şunu söyleyebilirim.Bir kadın bana meraba dediği zaman, bu bana : Bütün kapıların açılması gibi geliyo.Beyinim açık büfe kahvaltı gibi sınırsız fantezi kurmaya başlıyor direk.Bilinç altı bu şekilde çalışıyo.Söylediğim şey bütün erkekler için geçerli.Fıtraten böyle yaratılmışız.Yalnoz IQ su düşük olan erkekler (öküzler)mesaj atıp taciz edebiliyor.Ama kadınların büyük kısmı zaten erkeklerin bu özelliklerini bilir ve kullanmaya başlar.Siz de az şeytan değilsiniz (Bütün kadınlar içi geçerli değil)

    • Yildiz yildiz
      Yildiz yildiz

      @ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ erkek olduğun icin öneri olarak sana kadınların paylaşımları gelir ilk once , kendim de açmıştım ve öneri olarak (videoyu yan)i daha cok erkek vardı ama girdim gördüm sildim çünkü orada millet level atlamamış levelden düşmüşler .....kadını ,erkeği anormal 2 hafta izledim sonra sildim.

    • ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ
      ZΛMΛИ YOL·ƇƱSƱ

      @Yildiz yildiz bi gir bak tiktoka ilk 10 videonun kaçında kadın var. Delikanlı gibi yaz. Erkekler fazlaysa nickimi ben eşşeğim diye değiştircem.

  • komık actıon
    komık actıon

    Sevdiklerimize sanal alemde değil, gerçek âlemde sevdiğimizi ve değer verdiğimizi göstermek istiyorsak, değerlerimize sahip çıkmak istiyorsak, öncelikle telefonlarımızdan facebook, instagram gibi uygulamaları silelim. Birde aile değerlerimize zarar veren dizi, sinema gibi bu tür yapımlardan kendimizi ve sevdiklerimizi uzak tutalım. Bu kendimiz ailemiz ve çocuklarımız için en doğru olanıdır.

    • pops babasının pipo sunun dumanı
      pops babasının pipo sunun dumanı

      aşk hormondur moruk

    • vatan toprak
      vatan toprak

      👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍

    • Kadir Öztep
      Kadir Öztep

      Güzel yorum komik action katılıyorum

    • Kadir Öztep
      Kadir Öztep

      @ayten Erman Ne saçmalıyorsun be? Kafayı yemişsiniz yeminle

    • ayten Erman
      ayten Erman

      Bunlar yokkende gizli yapanlar yokmuydu

  • Mehmet Ali Çelik
    Mehmet Ali Çelik

    Nefiret ediyorum erkeklerden

    • pops babasının pipo sunun dumanı
      pops babasının pipo sunun dumanı

      Eee sen erkeksin

    • BRRrrr
      BRRrrr

      ee sende erkeksin

  • Mert Özer
    Mert Özer

    Şaşırmayın Pandemi ile ilgisi yok siz evde yokken de yapıyordu ama bilmiyordunuz yakalaamıyordunuz

    • gece
      gece

      Ayle öğle

    • Berkay Yazar
      Berkay Yazar

      Aynen

    • Ayse Balakcı
      Ayse Balakcı

      Aynn öyle kral

  • Vesika-i Tarihiye Tarih-i Kadim
    Vesika-i Tarihiye Tarih-i Kadim

    iyi

  • Alev
    Alev

    20_30 yaş arasįndaki bacılarım abilerim evlendi insana mezara kadar der 6 ay sonra boşanma salonunda seninle tanıştım güne lanet olsun diye ayrılırlar hani mezara kadardı bakarsın ikiside hukuk mezunu 2 yıl bir arada yaşayamazlar sen niye aldın o zaman bu diplomayı hani 60-70 yaşındaki dedelerimizi küçümsüyoruz ilkokul mezunu diye ama en uzun evlilikleri güvenlice yaşamışlar şimdiki zamanda vahşet insanlar okumalarına rağmen

    • gece
      gece

      Şimdikiler de evlilikler evlilik değil

    • Zerrin Enver
      Zerrin Enver

      Okudukları bişey yok aslında sorsan 0 bi *oktan anlamazlar neyse anne baba parası okuyor onlar değil. İşte bu yüzden Türkiye battıkça batıyor.

  • AYŞİN YILDIRIM
    AYŞİN YILDIRIM

    ŞAŞIRMADIM...

  • Bitirdin beni YKS
    Bitirdin beni YKS

    Kim ben sanaldan eşimi aldattım dedi de bu haber yapıldı merak ediyorum valla

    • Kadir Öztep
      Kadir Öztep

      Aynen öyle helal

  • 캐러멜Kuala
    캐러멜Kuala

    Boşanmanın nedeni yoksulluk boş yapmayın

    • Kadir Öztep
      Kadir Öztep

      @pops babasının pipo sunun dumanı sorun değil kardeşim. Ben de yanlış konuşmuş olabilirim sen de kusura bakma. Senin sinirlendiğin tiplere ben daha çok sinir oluyorum. Zor hem de çok zor bir dönemden geçiyoruz. Evlilikleri bu şekle sürükleyenlerin ateşi bol olsun.

    • Ayhan Sahan
      Ayhan Sahan

      Bence ekonomi ve cahillik sebeb aileler yeni devire alisik değiller ama doğru ama yanlış karar özgürlük mu yoksa dinlemi zor dönemdeyiz herkes çocuklarina sahip çıksın kolay değil

    • pops babasının pipo sunun dumanı
      pops babasının pipo sunun dumanı

      @Kadir Öztep kardeşim asgari ücretle çocuğana bakan biri nasıl geçinecek nasil çocuğuna oyuncaklar alacak ayrıca sözlerim için üzgünüm cumhur başkanını allah sananları görünce sinirleniyom bıktım bu dolardan eurodan özür yanlış anlamışım

    • Kadir Öztep
      Kadir Öztep

      @pops babasının pipo sunun dumanı Kardeş üslubuna dikkat et. Ben parti tutmuyorum dedim. Bilip bilmeden yargısız infaz yapma. Efendi gibi konuş.

    • Kadir Öztep
      Kadir Öztep

      @pops babasının pipo sunun dumanı Ben parti tutmuyorum güzel kardeşim ve emin ol en az senin kadar hükümeti eleştiriyorum. Ekonomi kötü olabilir ama bu boşanma sebebi olmaması lazım. Zor günleri de beraber aşabilmeyi bilmek lazım. Yükseklerde gözü olan insanlarla zaten evlenmek saçma bir durum olur. İnşallah gönlünüze göre bir eşle evlenir ve mutlu olursunuz.

  • AySeL GoLd
    AySeL GoLd

    Yalanci WhatsApplar var onlarla ev yikiyorlar😪iste

    • yuhoab
      yuhoab

      @Giray Hakbilen dmeosmsos

    • Giray Hakbilen
      Giray Hakbilen

      Yalancı watsapp nasıl oluyor

  • pops babasının pipo sunun dumanı
    pops babasının pipo sunun dumanı

    Yeter lan

  • pops babasının pipo sunun dumanı
    pops babasının pipo sunun dumanı

    Lan kaç tane sosyel medya boşanma haberi var

  • Erdem Altuğ
    Erdem Altuğ

    omg

  • G L
    G L

    Bi kerede haber yapın

  • Nigth Edit
    Nigth Edit

    sa ilk yorum 31 sn sonra izlemem peki

    • S M O K
      S M O K

      ohaaa 31 sj sj

Sonraki